Me llamo Sofie
Publicerat den



Sitter just nu i min säng, nyduschad och fräsch med myskläder på. Tränade idag med klubben, det var ganska jobbigt faktiskt. Blev tröttare än vad jag trodde jag skulle bli, i alla fall när vi sprang, men jag stod ut, haha! 
Hänt ganska mycket intressant den här veckan faktiskt även om det bara gått snart halva. Fyllde också år igår ju och hade tänkt lägga ut en bild på vad jag fick men glömde bort det. Har faktiskt inte suttit vid datorn sen i lördags tror jag så istället så blir det de här korta inläggen lite då och då. Ni förstår väl själv att det får snabbare att skriva på datorn.
Jag har ju pratat om att göra om mitt rum lite och jag tror (hoppas) jag skulle kunna göra det i helgen. Fick ett förslag av mamma idag att byta rum med dom så dom byter med min lillebror och att han tar mitt gamla, haha. Hoppas ni förstod! Well well, får väl fundera på de ja...
Tror jag ska fortsätta att skriva min lilla "recension" (om man du kan kalla det se) om en spansk barnserie som heter Pocoyo. Ganska lik Dora, dock lite bättre tycker jag. Den ska i alla fall redovisas imorgon på sista lektion, muntligt! Uscha, hatar att prata på spanska. Får liksom inte till orden riktigt,en att lyssna och läsa går helt prima! Har ju tänt att höja mitt betyg där så det är jag bäst att jag gör den här övningen. Jag skriver mer imorgon. Bye bye people! Sleep tight and good night!

(Skrev det här inlägget på mobilen, så jag hoppas det inte blev något stavfel eller att det ser helt enkelt konstigt ut. Får ändra det imorgon då)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?