18 fakta om Sofie
Publicerat den

Förlåt för den grymt dåliga uppdateringen! Har planerat att skriva förra gånger i veckan, men då ändrar hjärnan mina planer och säger "se på tv istället, mycket enklare". Pfft. Roligt, roligt...
Anyway! Har sett flera göra såna här "skriv 18 fakta om dig om du är taggad" på Facebook, Twitter, Instagram och massor av andra sidor så jag tänkte, varför inte?

1. Jag skriver det här i brist på annat
2. Är en väldigt flummiga person om jag känner mig säker när jag är med dig
3. Är naturligt blond och har bara slingat mig en eller två gånger (dock försvinner det snabbt för mig)
4. Är sjukt nervös över nationella proven jag har nu, speciellt matte och fysiken
5. Jag har väldigt fin, blå undulat som gillar att prata med materiella saker
6. Hatar förändringar
7. Har svårt att lära in nya saker som rörelser
8. Har mest gröna tröjor i min garderob
9. Älskar lite psykserier eller kriminalare som går på tvn (ex The Following och Black List)
10. Vill inte växa upp så håller mig kvar vid barnprogram och barnfilmer för att få känna mig liten igen
11. Värdelös på att hitta (har ett minne som en guldfisk)
12. One Direction in my heart!
13. Gillar anime och manga och ser det inte som tecknade serier som andra kan tro
14. Blir lätt irriterad på jobbigt folk. Det räcker med en blick så blir jag irriterad
15. Börjar få slut på idéer att skriva
16. Ska gå samhälle med mediainriktning på gymnasiet
17. Har en väldigt bred musiksmak. Gillar dock inte rapp, opera och såna saker
18. Jag blev inte nöjd med det här inlägget

Så! Ni vet ni liiiite mer om den som sitter och skriver på den här bloggen. Lovar att försöka vara mer aktiv nu, är typ sjuk så vi får se hur det går.


Rolig fakta; Jag hade curling för första gången i tisdags. faktiskt jobbigare än man kan tro. Gjorde fyra poäng också, woop woop! Go me!
Hade tänkt vara vaken en stund till. Får se om jag slänger iväg ett inlägg till innan jag ska sova. Hoppas ni gillade det här faktainlägget!
Ha en fortsatt bra kväll!





Anonym

Fin blogG!



URL:


Anonym

Kul blogg! Vill inte verka creepy men tycker du är jättesnygg! :)



URL:


annANONYM

Har du ask? Skulle gärna vilja ställa lite frågor! :=)

Svar: Nej jag har inte ask, funderat på att skaffa :)
Sofie



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?