Seg uppdatering
Publicerat den

Har inte bloggat nånting under en tid och ja, det finns en orsak; skola. Även fast det inte har varit något speciellt i skolan (typ prov eller läxor) så har det ändå varit ganska mycket med det. Har även tränat ganska mycket. Jag gick ett pass i torsdags med kettlebells. De är typ små runda bollar med ett handtag som man håller i. Körde även idag ett paddelpass på klubbens paddelmaskinen, dock gick snöret sönder så vet inte när jag kan köra den igen. Har även kört spinning idag för första gången! Måste få säga att det var ganska jobbigt ändå. Jobbigare i början, men ändå. Imorgon planerar jag och två andra flickor att köra pace och core. På passbeskrivningarna så lät det ganska roligt. Får se hur det blir!

Sitter just nu och ser på Oliver och gänget, snacka om nostalgikick! Älskade den filmen som liten och gör det ännu även fast jag är stor. Älskar barnfilmer. Såg alltid på typ Spirit, Hugo Djungeldjuret och så vidare. Jag var inte en typisk Pippi Långstrump flicka, om ni förstår!

Hade egentligen inte planerat att skriva nånting ikväll, men såg att jag får mer som läser min blogg om jag inte skriver. Whaaaat? Does that even make sense? Blir lite förvånad faktiskt men samtidigt glad, haha! Jaja, ska snart gå och lägga mig och läsa lite. Lagt mig lite för sent båda kvällarna känner jag. Ögonen känns som stora tefat. Då himla trött... Skriver mer imorgon i alla fall! Ha de gött allihopa, sov gott! 

Köpte "Lyx Praliner" i fredags. Mumma måste jag säga!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?