JUSTIN BIEBER
Publicerat den

 
♡UntitledJBJustin Bieber
 
Bilder från weheartit
 
   Jag mår illa av alla kommentarer som slängs på bland annat Justin Bieber. Varför ger man så mycket energi till att hata någon man aldrig kanske har mött? Varför kan man inte bara leva sitt eget liv istället? Jag blir så less på hur människor beter sig. Mest hat faller på kända som lyckats mest i livet. Justin har lyckats med otroligt mycket under sitt liv. Han har flera miljoner fans som gör allt för att få en liten glimt av honom, fans som både alltid funnits vid hans sida och fans som nyligen har hoppat på tåget och råkat ut för Bieber Fever. Jag är ingen Beliber, men jag tycker han sjunger bra och ser bra ut (hihi).
   Det jag nog tycker är mest konstigt är hur hatad han egentligen är. Blir han det på grund av att han sjöng lite tjejigt i början? Tänk på det här; han var fortfarande i puberteten och rösten hade inte utvecklats helt ännu. Alla killar låter som en liten flicka innan de kommer in i målbrottet. Varför blev han så hatad för det? För att han lyckades med sin dröm? Han har kämpat sig upp till toppen där han nu är. Jag tänkte ta ett exempel (no hate!). One Direction blev kända genom ett tvprogram medan Justin blev det genom en cover på youtube. Jag tycker nog Justin har lyckats så mycket bättre än vad One Direction har gjort. Man kan säga att de fuskade sig in i kändisskapet, ändå ser jag inte mycket hat om dem. Verkligen no offense till killarna, älskar dem upp till tusen, men tog bara ett exempel! Så snälla, no hate to me please... Ni måste förstå att jag inte vill dem något ont.
   Idag på tvn gick det Justins film 'Never say Never' och jag tycker den är lika bra som när jag först såg den. Den är så himla bra att jag inte kan tröttna på den. Ni anar inte hur illamående jag blev när jag såg den. Jag kunde bara tänka på hur alla betedde sig. Även fansen blev jag lite irriterade på. De höll på att nästan riva han i stycken på en av videorna. Men det är väl på grund av dem han överlever allt hat han får. Fansen ger honom miljontals positiva kommentarer varje dag men det slår ändå bort hatet som en liten fluga.
   Jag tror att om jag skulle få en positiv kommentar om hur jag är skulle allt det dåliga bara rinna av mig. Jag tror jag skulle kunna leva på den där lilla positiva kommentaren. I nästintill hela mitt liv har jag velat bli känd, jag har velat bli någon, men nu tror jag inte att jag vill det längre. Jag är nöjd med mitt liv och hur jag lever. Jag vill inte kunna se massa bilder på mig i tidningen när jag ser ut som skit. Men nog om mig och tillbaka till Justin.
   I filmen fick man se hur påfrestande livet är som världens mest omtyckta pojkidol och hur underbart det kunde vara att ha så hängivna fans som han har. Jag tänkte avsluta med orden; Han är otrolig som överlever allting.
 



MATILDA

bra skrivet! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Sofie



URL: http://matildays.forme.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?