Förälskad i något som inte finns
Publicerat den

Jaha, nu bröt jag mitt löfte om att skriva tidigare idag. Igen. Jag suger verkligen på de här med att lova saker, aningen så glömmer jag det eller så orkar jag inte. Idag glömde jag de. Spelade Sims 3 i ungefär 6 timmar och sen hade jag middag. Så ja, inte en så händelserik dag idag, men ibland behöver man få slappa och ta det lugnt istället för att springa runt och försöka hitta på något. Btw, måste bara få säga att jag inte vill leva i sen riktiga världen längre. Blev förälskad i en av simskillarna jag gjorde idag! Herregud, verkligen min drömkille! Tyvärr blev han ihop med en annan, så jag antar att jag inte har så stor chans längre (med tanke på att jag inte lever där heller). Suck, den virtuella världen verkar ibland så mycket bättre än den värld vi lever i. Samtidigt känns det som om vi är påväg in i en sån generation där vi snart lever i en datorgjord värld. Ganska sjukt när man tänker på de!

Hade tänkt att läsa lite i min nya bok som jag fik igår, den verkar föresten ganska wannabe-aktigt till Hunger Games (dock om man skulle ta bort alla böcker som liknar nån annan skulle de bara finnas typ hälften kvar, om inte mindre).
Vet inte om jag skriver under dagen, ska vara med en kompis. Vi ska ha ett litet "filmmaraton", om man nu kan kalla det så. Blir väl ett inlägg på kvällen som alls andra dagar. Jaja, de blir väl som de blir. God natt och sov gott!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?