Finally Friday!
Publicerat den

Den här veckan har verkligen släpat sig segt framåt! Måndagen gick hur snabbt som helst, och sen kändes det som om det bara gick segare och segare. Men nu, nu äntligen är det fredag! Snart lördag till och med, haha.
Blev en lite sent inlägg nu, men har haft det fullt upp efter skolan. Först städade jag lite på rummet innan jag gick upp och gjorde en kladdkaka. Sen städade jag ännu mer (mitt rum må vara litet men rymmer enormt mycket!). Ni förstår, jag skulle få besök av tre fina flickor som grattade i efterskott. När dom kom pratade vi lite medan vi väntade på kladdkakan. Jag måste få säga att den blev väldigt god jämfört med i tisdags. Nu gick det till och med att skärs igenom, haha! Anyway... Vi satt mestadels och pratade och åt kladdkaka. Sedan blev det lite paketöppning också! Fick en bok (Divergent) och matchande koppar och skålar. Nöjd som bara den!
Efter att dom åkte hem så åt jag pizza med familjen innan jag och lillbrorsan spelade lite Sims 3. Vi blir så frustrerade när det inte funkar som vi vill (idag var första gången någon av oss spelade på 3an). Gjorde en super snygg Sims kille i alla fall! Önskar han fanns på riktigt, oh my... I would totally love him, hihi!

Det var ändå en ganska händelserik dag. Fick även veta imorse att jag ska "skugga en elev" på en av skolorna jag är osäker på. Så ja, de ska bli lite spännande att se hur lektionerna är! Så på måndag bär det av mot nya äventyr, eller nått.
Imorgon lovar jag att blogga lite tidigare på dagen. Har bara varit lite upptagen den här veckan så har blivit tvungen att skriva såhär på kvällen. Tycker dock inte att det gör så mycket, huvudsaken är att jag i alla fall bloggar! 
Jaja, tänkte ta en tidig kväll ikväll. Godnatt och sov gott! Skriver igen imorgon.

Bild på vad jag fick. Kolla vilka superfina skålar och koppar!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?