GOD MORGON
Publicerat den

(Skriver från mobilen så texten blev väldigt kort)
Legat vaken i snart en timme nu. Oh my vilken natt det varit! (Misstolka inte) Har vaknat och vaknat och vaknat och bara stört mig på att jag vaknat...
Hatar verkligen "läskiga" filmer, min hjärna jävlas alltid med mig när jag ska sova. Den fantiserar ihop en läskigare story än det var och sen är det jag som har huvudrollen. Why? Ja, mina drömmar, mitt misstag. Blir så less på de!
Ligger nu i sängen och förbereder mig på att kliva upp och äta frukost, superhungrig! OCH det snöade igår! Hoppas snön ligger kvar (även om det är lite) fram till jul! En jul utan snö är knappt en kul tycker jag. Själva julkänslan försvinner från min kropp. :(
Önskar det kunde vara som förra året när det var lite med än en halvmeter snö, de skulle vara underbart! Ämen, nu sticker jag upp och tar lite fika! Magen knorrar ju sönder... 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?