All I ever want to to is to grow up
Publicerat den

Kollade nyss igenom gamla bilder på facebook, både som jag lagt upp och andra lagt upp på mig, och kan säga att jag har förändrats så sjukt mycket på bara två år... Jag är supernöjd över mitt utseende och har alltid varit det, men blir faktiskt chockad över hur jag har sett ut! I nuläget kan man undra varför man valde dom där kläderna eller gjorde så mot håret eller ens betedde sig så som man en gång gjorde men till mitt försvar säger jag att det tillhör utvecklingen! Jag förändras, likaså alla andra. Men jag är i chock... Hur tänkte jag?
Jag har även fått höra x antal att jag är väldigt mogen för min ålder gånger och vet inte riktigt vad dom menar... Jag beter mig lika som jag gjorde för två år sedan, hur kan jag vara mognare? Är det för att jag tar skolan på mer allvar än andra i min ålder eller är det för att jag inte är den pratiga bråkstaken som ska ifrågasätta allting? Jag vet inte på vilket sätt jag är mognare än andra och har aldrig gjort det...
Men jag är i chock. Jag har förändrats så sjukt mycket utan att tänka på det. Livet går alldeles för snabbt så man ibland inte hinner att njuta. Jag vill bli liten igen, jag vill kunna slippa alla problem och krav som finns när man är tonåring, jag vill slippa se alla krig som spelas upp på TVn. Varför kan inte livet vara så enkelt att man slipper krig? Varför finns det saker som gör en nyfiken? Varför finns ens människan? Dom förstör ändå allt de ser.
Åh herregud... Det finns för många frågor för orka skriva det. Jag vet inte ens om man skulle orka läsa inlägget då, haha! Anywaaay... Sitter och lyssnar på Belong med Kevin Walker (GO SUNDSVALL!!!) som är Idolvinnaren 2013. Kan ärligt säga att jag varit sjukt irriterad på att han gick vidare för varje fredag som gick. Jag ville ha honom ut från tävlingen, men han är en värdig vinnare. Jag är stolt över att han är en Sundsvallsbo dessutom! ;)
 
Nu tänkte jag sluta skriva och se om julkalendern. Har missat några avsnitt. Hejdå!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?