Trött som bara den
Publicerat den

Hade tänkt skriva lite tidigare, men kom hem vid halv nio tiden och orkar eget enkelt inte. Gjorde istället lite fika och såg lite på tv innan jag gjorde mig klar för kvällen. Älskar känslan att få krypa ner i sängen och bara mysa med sitt täcke! Har också börjat läsa nån bok på kvällen (började faktiskt ikväll, haha!) för att försöka öka mitt intresse för läsning och skrivning igen. Älskade verkligen att läsa och skriva när jag var mindre! Läser dock en bok för yngre som jag fick när jag var med i en bokklubb, men det är alltid något! Bättre att börja smått än att inte ens försöka. (Tycker faktiskt den är ganska bra)
Hade inte tänkt skriva nått långt inlägg nu, så ja. Det är godnatt för mig då! God natt och sov gott allihopa! 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?