SHOPPING
Publicerat den

Förlåt för att jag inte skrev nånting igår, men jag var på Birsta med en kompis i några timmar. Tänkte lägga ut en bild på vad jag köpte senare (mobilen vägrar samarbeta just nu). Familjen kom också hem igår, jiho! Snacka om att det blev fullt liv när dom kom i alla fall. Kändes som huset levde igen, haha!
Anyway... Sitter just nu och lyssnar på listan jag la ut här på bloggen igår, tycker den är så mysig. Har inte tänkt göra något speciellt under dagen, kanske sörja att jag börjar skolan på onsdag. Men men... Snart gymnasieval också och gud vilken ångest jag har! Har problem med vilken skola jag ska dra mig till för linjen är redan bestämd! Vad ska man göra liksom? Det står mellan två skolor som verkar lika bra, dock att den ena har den inriktningen jag vill gå och den andra inte har det. Det här kommer bli så himla svårt! Tror jag ska boka ett samtal med min SYV när skolan början igen. Känns bäst så.
 
Juste ja! Imorgon är det en vecka tills jag blir 16 år, woop woop! Ingen stor siffra, men den är hemsk på sitt vis. 16 = snart 18 = snart flytta hemifrån = jobb = blir gammal... Blä. Men ändå, 16! Och ännu bättre; snart kommer jag få se mina pojkar och huvudstaden igen! I think this year will be so freakin' awesome! Måste skriva en önskelista. Hade helt och hållet glömt bort det. Well well, I'll write to you late guys!
 
This is so true...
 
 ★
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?