Förändringar
Publicerat den

Sitter just nu på mitt rum och funderar lite. Jag har bestämt mig att jag ska göra småändringar i mitt rum, så som färgen på väggarna, ny lampskärm, kanske en ny matta och ja, lite mer. Låter kanske som ett stort projekt, men det är de inte.
Mitt rum är väldigt litet, fast om man skulle göra det till en fyrkant istället för rektangel skulle det kanske vara lite större. Jag tror att jag har haft mitt rum som det är i snart 8 år kanske (lite osäker men på ett ungefär) och jag känner att det är dags för en förändring! Jag vet att jag inte kan få ett större rum på grund av att vi är så många i familjen men man kan ju fortfarande göra om lite.
Jag har nog svårast att komma på vilken färg väggen ska vara. Jag har ju ett rektangulärt rum med vita träsklandet på kortsidorna och lila/rosa på långsidorna. Sen har man ju grått golv som inte kommer bytas ut, men då gäller det att hitta rätt färg till väggen. Visst att grått passar till ganska många färger, men jag vet inte riktigt än. Mamma har sagt ljusare grått och syrran har sagt vitt eller äggvit, men jag vet inte. Jag vill nog ha ganska ljust men tror inte jag vill ha vitt. Det blir liksom så enformigt med ett helt vitt rum! Fast vitt kanske blir snyggast ändå...
Kommer stå för det mesta av materialet, speciellt inredningssakerna (som lampskärm, skrivbord m.m). Hoppas att jag gör rätt val nu bara så att jag inte blir besviken. Tvivlar på att jag blir det, men ändå.
Ska upp och hjälpa till med maten nu, men kommer skriva mer ikväll! Kram på er. 

Bild från när jag och en kompis åt på Ikea. Cheesecaken är gudomlig!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?