Ny blogg!
Publicerat den

Hej alla människor där ute som klickat in på min nystartade blogg! Nä fy vad det där lät löjligt... Kunde ha gjort det där så mycket bättre!
Anyway som rubriken lyder så är det här en ny blogg som då jag har startat. Jag, mer exakt, är en 15 årig tjej som bor i Norrland med min familj och husdjur och njuter av det. Jag är en av dom som inte har ett spännande liv och som åker och festar på helgerna med polarna. Jag åker och tränar istället. Ni förstår, jag är en kanotist (nu lät det sådär löjligt igen, men skitsamma) och har varit det sen 2009. Så i hela FYRA år har jag paddlat, för er som inte orkar räkna.
Jag har förut haft bloggar, både en personlig och fanfiction bloggar, men jag valde att lägga ner med bloggandet. Anledningen? Jo men jag kände att jag inte hade ett spännande liv att skriva om eftersom jag var den som tränade och inte den som var ute och söp på helgerna. Men ärligt tror jag inte att man behöver ha ett spännande liv för att skriva på en blogg; man kan väl vara en normal tonåring för det? 
Herregud som jag blir trött på mig själv... Den här texten låter så löjlig så det inte är sant! SKITSAMMA NU. Jag har ett väldigt strikt skrivspråk, så är det bara. Jag avskyr förkortningar (även fast man ska skriva osv eller liknande så brukar jag skriva hela meningen ändå, oh my...) och dessutom så skrev och läste jag mycket när jag var mindre och det har väl förts vidare från då... That's life I guess? Det man gör när man är ltien förföljer en hela livet ut. Vilket som är jag nöjd att jag skriver som jag gör! Det gör svenska lektionerna så mycket enklare, haha!
 
Anyway... Ska inte uttråka er mer med historian om mitt skrivspråk... Jag tänker börja blogga för jag känner att jag behöver få skriva hur mitt tråkiga liv är. Jag måste få sätta ord i min vardag, that's who I am. Ärligt tycker jag mitt liv bara har blivit bättre under det här året. Mycket har förändrats samtidigt som mycket är detsamma som det var förut.
Hursom helst... Bilder på mig kommer säkerligen sällan komma ut, jag gillar inte att se mig själv på bild. Bara några få blir bra tycker jag. Så jag är ingen riktig fotonoman. Men bilder på annat kommer läggas upp!
Nu tänker jag faktiskt sluta skriva och faktiskt längta till skolans sista vecka innan betygen sätts!
 
 
We accept the love we think we deserve.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?