Alla klappar är klara
Publicerat den

Nu är man hemma efter två timmars små shopping på Birsta. Tycker de är så sjukt svårt att hitta julklappar, speciellt när man inte vet vad personen vill ha. Borde verkligen gå ut tidigare och köpa julklapparna så slipper man stressa som jag varje år ändå gör. Först tänker jag att jag ska köpa paketen tidigt i månaden, eller i november, men månadspengen går istället åt till mina personliga köp, aaargh!! Måste verkligen börja tänka på vad mina pengar går till...
ANYWAY så är jag klar nu, thank god! Nu ska bara själva julkänslan stanna kvar fram till ljud så banne mig om snön försvinner! I will seriouslu cry if that happens...

Ska fortsätta se på tv nu och äta lite godis, mumma!

Glass på Birsta. Älskar verkligen brownie, lime- och hallonsorbé!










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?