GOTT NYTT ÅR
Publicerat den

"Today is the first blank page of a 365 page book.
Write a good one.”
- 2014
 

Det blev en spontan resa till Kälarne så jag var inte hemma under nyår, saknade dock familjen. Skulle varit ännu mysigare om dom varit med och firat in det nya året med mig. Jag åkte dit med min faster och hennes familj och träffade farmor och farfar och en av mina tränarkompisar var också där, så jag var i alla fall inte ensam!
 
Anyway... Känner på mig att 2014 kommer bli så mycket bättre än 2013, även om det året varit ett av mina bästa! Jag har aldrig haft något nyårslöfte men tänker faktiskt prova på några. Ett av dom är att ta tag i skolan och inte slappa som jag gjort alla andra år. Jag har lätt för de flesta ämnerna, men den där jäkla matten sätter så mycket käppar i hjulet... Nu jäklar ska jag få upp alla betyg med tanke på att jag väljer ett gymnasium i år. Det är så svårt, vill gå med det ena men dom har inte inriktningen jag vill gå men skolan verkar så mysig och sen finns det en som är närmare och har inriktningen men jag vet inte... Det är så frustrerande! Hoppas allt blir bra i slutändan. 
 
Torsdag idag och det betyder Blacklist. Verkligen älskar den serien! Mamma och jag är riktiga nördar när det gäller serier. Som tur vi gillar samma genre för då kan vi titta och kriga tillsammans om tv-dosan, haha! Nu har vi dessutom väntat en extra vecka p.g.a. att det var en röddag förra torsdagen, suck...
 
Jag tänkte skriva minst ett till inlägg ikväll. Nästa kommer bli ett mer åsikts inlägg...
I'll be back!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?